Waarom heet een man met vieze praatjes tegen een vrouw een seksist, Maar als vrouwen het doen 100 ct per minuut?

Waarom heet een man met vieze praatjes tegen een vrouw een seksist, maar krijgt een vrouw die vieze praatjes ophangt tegen mannen 100 ct per minuut?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (9)

omdat dat haar werk is, en van die man een hobby...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
leuk antwoord.
Omdat meer mannen de wens hebben naar die praatjes te luisteren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een vrouw moet soms ongewenst vieze praatjes aanhoren en mannen luisteren er graag en vrijwillig naar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat vrouwen vies en beledigend vinden, vinden mannen over het algemeen lekker en opwindend. De meeste vrouwen bieden zich ook niet aan om beledigd te worden, behalve als ze er veel geld voor krijgen. Mannen zouden zich ook laten beledigen als ze er geld voor kregen, maar vrouwen voelen over het algemeen die behoefte niet om een man daarvoor te bellen en te betalen. Het windt hen niet zo op als mannen. Een man kan dan ook niet ongestraft elke vrouw vieze praatjes ophangen, tenzij hij er voor betaald. Deze vrouwen voorzien dan weer in een behoefte. De mannen die deze vrouwen bellen worden dan ook niet direct als ' seksist' gezien, wel als ze dat bij elke willekeurige vrouw zouden doen.

Toegevoegd na 1 minuut:
betaald moet natuurlijk zijn;' betaalt'.
13 jaar geleden
Als die man ook in een hokje gaat zitten wachten op inkomende 100 cent/minuut telefoontjes van hongerige vrouwen, dan mag hij naar hartelust vieze praatjes verkopen (letterlijk).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
van mij een +1
In het eerste geval wordt er niet om gevraagd, in het tweede wel. Simpel toch?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de man belt bewust die lijn en wil het horen. Ik wil er niet zomaar mee lastig worden gevallen door een willekeurige man.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat die man vrijwillig zijn genot uit oefent. en die vrouw bezig is met haar brood te verdienen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
omdat sommige meiden in hun wezen slet zijn

Toegevoegd na 2 minuten:
positief bedoeld he